کاغذ دیواری محمدشهر کرج

کاغذ دیواری محمدشهر کرج

فروشگاه های کاغذ دیواری محمدشهر کرج مانند سایر مناطق آن دارای تنوع زیاد در کاغذ دیواری است. در کاغذ دیواری فروشی های محمد شهر کرج انواع کاغذ دیواری با قیمت مناسب عرضه می شود.

در این فروشگاه ها تنوع زیادی در کاغذ دیواری وجود دارد. فروشگاه های کاغذ دیواری محمدشهر کرج، کاغذ دیواری های خود را به هم صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار می دهد .

ما در این مقاله قصد داریم تا شما را فروشگاه های کاغذ دیواری محمدشهر کرج که کاغذ دیواری هایی با قیمت مناسب و با کیفیت عرضه می کنند را به شما معرفی کنیم.

یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین راه های خرید کاغذ دیواری، عمده فروشی کاغذ دیواری در کرج است.

 بهترین فروشگاه های کاغذ دیواری محمدشهر کرج

در این قسمت لیست بهترین کاغذ دیواری فروشی در محمدشهر کرج آورده شده است.

دکوراسیون اداری آرتیم 02636660580

دکوراسیون داخلی صفیر 09377350434

دکوراسیون طرح آذین    02144019382

همچنین لیستی از بهترین فروشگاه های کاغذ دیواری در فردیس کرج نیز تهیه شده است که با کلیک بر روی لینک می توانید وارد صفحه مورد نظر شوید.

خرید کاغذ دیواری در محمد شهر کرج

کاغذ دیواری انواع مختلفی دارد که انتخاب آن به سلیقه شما و متناسب با چیدمان و رنگ دکوراسیون منزل شماست. کاغذ دیواری فروشی های محمدشهر کرج از تنوع بالایی در فروش کاغذ دیواری برخوردار هستند.

برای اینکه بهترین خرید را داشته باشید، در رابطه با اجناس ، طرح ها ، قیمت ها و نصب کاغذ دیواری فروشگاه مورد نظر خود تحقیق کنید.

اگر می خواهید در هزینه های رفت و آمد و همچنین وقت خود صرفه جویی کنید، بهترین راه این است که کاغذ دیواری مورد نظر خود را به صورت آنلاین به فروشگاه مورد نظر سفارش دهید.

در خرید اینترنتی مشخصات هر محصول به همراه قیمت اطلاع رسانی شده، حتی امکان مقایسه بین محصولات را نیز دارید.

در حالت کلی کاغذ دیواری بر اساس جنس به موارد زیر تقسیم می شود:

  • کاغذ دیواری کاغذی
  • کاغذ دیواری pvc با روکش وینیل
  • کاغذ دیواری نانو
  • کاغذ دیواری بافت دار یا مخملی
  • کاغذ دیواری نانوون

خرید کاغذ دیواری محمدشهر کرج

قیمت کاغذ دیواری در محمدشهر کرج

برای المان های دکوراسیون داخلی از جمله کاغذ دیواری نمی توان قیمت ثابت و دقیقی را مشخص کرد. این محصولات مانند سایر محصولات بازار دچار نوسان قیمت هستند. عوامل مختلفی از جمله طرح، برند تولیدی، ابعاد و …  بر روی قیمت کاغذ دیواری موثر است.

هر چه کیفیت کاغذ دیواری بالاتر و برند آن معتبرتر باشد با قیمت بالاتری عرضه می شوند. همچنین ابعاد نیز در تعیین قیمت انواع طرح های کاغذ دیواری موثر است. هر چقدر که سایز این دیوارپوش ها بیشتر باشد مسلما هزینه خرید نیز افزایش می یابد.

کاغذ دیواری محمدشهر کرج

عوامل موثر بر قیمت کاغذ دیواری

جنس کاغذ دیواری:

کاغذ دیواری‌ با جنس مرغوب‌تر و باکیفیت‌تر، قیمت بالاتری دارد.کاغذ دیواری‌ها از جنس‌های مختلفی مانند کاغذی، وینیل، نانوون، الیاف طبیعی و … تولید می‌شوند.

طرح و نقش کاغذ دیواری:

کاغذ دیواری ها دارای طرح‌ها و نقش‌های متنوعی هستند. طرح‌های خاص و کمیاب، معمولاً قیمت بالاتری نسبت به طرح‌های ساده دارند.

برندکاغذ دیواری:

هرچه برند کاغذ دیواری معتبر و شناخته‌شده تر باشد محصولات آن قیمت بالاتری دارد.

ابعاد کاغذ دیواری:

هر رول کاغذ دیواری با ابعاد مشخصی (معمولاً ۱۰ متر طول و ۵۰ سانتی‌متر عرض) به فروش می‌رسد. مساحت فضایی که می‌خواهید کاغذ دیواری کنید، در تعداد رول‌های مورد نیاز و به تبع آن در قیمت نهایی تأثیرگذار خواهد بود.

ضمانت و خدمات پس از فروش:

کاغذ دیواری‌ با ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر، معمولاً قیمت بالاتری دارند.

کاغذ دیواری محمدشهر کرج

کاغذ دیواری در محمدشهر کرج

مزایای کاغذ دیواری به جای رنگ

  • مقرون‌به‌صرفه بودن
  • طول عمر بالا
  • سرعت در نصب و اجرا
  • کاغذ دیواری دارای طرح و رنگ متنوعی می باشد
  • مقاومت بالا در برابر خش و ضد خش
  • به راحتی قابل تعویض است
  • سازگاری با محیط‌زیست و انسان

کاغذ دیواری محمدشهر کرج

صفر تا صد چسباندن کاغذ دیواری

نکات مهمی قبل از چسباندن و نصب کاغذ دیواری توسط نصاب باید رعایت شود. با رعایت این نکات دوام کاغذ دیواری بالاتر می رود. اگر بدون چک کردن ناصافی و ناهمواری‌های دیوار، شروع به چسباندن کاغذها کنید، ممکن است به دلیل تمیز‌ کردن دیوار با دستمال نم‌دار، کاغذ دیواری بعد از مدت کوتاهی، خراب یا از دیوار جدا شود.

آماده سازی فضای کاری برای کاغذ دیواری

قبل از انجام هر کاری دیوار را از هر گونه مانع پاک کنید و مطمئن شوید که دیوارهای شما تمیز و صاف هستند. ترک و شکاف‌ها، جای میخ، و سایر آسیب‌های دیوار را چک کنید. این ترک‌های ریز، به سختی با چشم دیده می‌شود، اما اگر می‌خواهید نتیجه ی نصب کاغذ دیواری، تمیز، مرتب، یکدست و مطلوب و باب میلتان باشد، حتما تمام این موارد را رعایت و رفع کنید.

باز کردن رادیاتورها و جدا کردن کلید پریزها قبل از شروع نصب

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای دستیابی به ظاهر و احساس مطلوب در فضای شما بسیار مهم است. برای ایجاد یک محیط هماهنگ، عواملی مانند الگو، رنگ و بافت را در نظر بگیرید.

اندازه گیری ارتفاع مورد نیاز پیش از برش زدن

برای نصب کاغذ دیواری، ابتدا باید از ارتفاع دیوار مطلع باشید. مسئله‌ای که در هنگام خرید کاغذ دیواری بسیار حائز اهمیت بوده و در قیمت نیز تاثیر گذار است، تعداد رول‌های کاغذ دیواری است. از این رو قبل از خرید کاغذ دیواری، میبایست اندازه‌ی ارتفاع دقیق دیوارها را بدانید، تا به تعداد مناسب کاغذ دیواری خریداری کنید.

آماده سازی چسب کاغذ دیواری

کیفیت چسب، یکی از مهمترین مواردی است که باید در انتخاب آن توجه کرد. ترکیب صحیح چسب کاغذ دیواری با آب و چسب چوب برای نصب موفقیت آمیز ضروری است. دستورالعمل های سازنده را به دقت دنبال کنید و اطمینان حاصل کنید که چسب صاف و بدون توده است. این یک پیوند قوی بین کاغذ دیواری و دیوار را تضمین می کند.

نحوه چسب زدن به پشت کاغذ دیواری

ابتدا چسب را با استفاده از غلتک یا قلم مو روی دیوار بمالید. کاغذ دیواری را با احتیاط روی دیوار قرار دهید و مطمئن شوید که صاف و هم تراز با لبه ها باشد. برای اینکه چسب زود خشک نشود، دو طرف چسب خورده‌ی کاغذ دیواری را روی هم قرار دهید.

هر گونه حباب یا چین و چروک را صاف کنید

همانطور که کاغذ دیواری را روی دیوار می‌کشید، مراقب هرگونه حباب یا چین و چروک باشید. از یک صاف کننده کاغذ دیواری یا یک پارچه تمیز استفاده کنید تا به آرامی هرگونه نقص را صاف کنید. این کار باعث می شود که ظاهری یکپارچه و حرفه ای داشته باشید.

مطلبی با عنوان کاغذ دیواری در گلشهر کرج برای ساکنین این منطقه تهیه شده است که به خرید راحت تر پس از مقایسه قیمت ها کمک می کند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *