عمده فروشی موکت در کرج

عمده فروشی موکت در کرج

موکت از کجا بخرم؟ یکی از سوالاتی است که برای کسانی که به دنبال عمده فروشی موکت در کرج هستند پیش می آید.

دغدغه مهم خریداران و مشتریان موکت این است که موکتی خریداری کنند که علاوه بر کیفیت بالا قیمت مناسبی هم داشته باشد. خریداری موکت از عمده فروشان این امکان را به شما می دهد که موکت را به قیمت مناسب تری تهیه کنید.

در این مطلب شما را با عمده فروشی موکت کرج و لیست عمده فروشان آشنا می کنیم.

لیست بهترین عمده فروشی موکت در کرج

در ادامه لیست بهترین عمده فروشی های کاغذ دیواری در کرج به همراه شماره تماس آن ها آورده شده است. با تماس با هر یک از آن ها و استعلام قیمت، می توانید بهترین خرید خود را انجام دهید.

موکت گوهری 09195556340

آقای موکت  09125598418

پخش موکت نوریان ۰۹۱۲۲۶۸۴۱۲۹

مزایای فروش عمده موکت

خرید موکت به صورت عمده از طریق کانال های عمده فروشی مزایای متعددی را به همراه دارد. اولاً، این امکان را به خریداران می دهد که به طیف گسترده ای از طرح ها، رنگ ها و مواد فرش در یک مکان دسترسی داشته باشند.

این راحتی باعث صرفه جویی در زمان و تلاش در مقایسه با خرید فرش های جداگانه از تامین کنندگان مختلف می شود. علاوه بر این، خرید عمده هزینه هر واحد را کاهش می دهد و در نتیجه باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه برای خریدار می شود.

فروش عمده موکت یک بخش پویا و سودآور در صنعت موکت است که مزایایی را هم برای خریداران و هم برای فروشندگان ارائه می دهد.

عمده فروشان با سرمایه گذاری بر مزایای خرید عمده و حفظ درک دقیق از پویایی بازار، می توانند جایگاه موفقی در این بازار رقابتی ایجاد کنند. رعایت اصول فروش عمده فرش می تواند منجر به موفقیت و رشد طولانی مدت در این صنعت شود

عمده فروشی موکت در کرج

قیمت فروش عمده موکت کرج

باتوجه به نوسانات قیمت در بازار، برای دستیابی به قیمت دقیق، نوع و جنس موکت و متراژ مورد نظر با شماره فروشگاه تماس بگیرید. همچنین می توانید صورت حضوری، قیمت نهایی اجناس خود را دریابید.

پخش موکت عمده در کرج

موکت های اداری، تجاری و کارگاهی در متراز بالا خریداری می شوند. بنابراین اگر به صورت عمده خریداری شوند مقرون به صرفه تر خواهد بود و بسیاری از هزینه های جانبی نیز حذف می شود.

موکت عمده کرج در متراژ بالا و به صورت رولی یا تایل قابل ارائه است. اگر قصد خرید موکت عمده در کرج را دارید بهتر است با شماره هایی که در بالا گذاشته شد تماس بگیرید.

انواع موکت ها در طرح های مختلف و متراژهای بالا عمده فروشی های موکت در کرج به فروش می رسد. در زیر انواع موکت را برای شما لیست کرده ایم :

1-موکت تایل

موکت تایل ها یکی از محبوب ترین انواع موکت هستند که به شکل مربع در ابعاد متنوع طراحی شده و در کنار هم چیده می شوند. معمولا این نوع موکت ها در رنگ بندی متنوع کنار هم قرار می گیرند تا جلوه ای جذاب و رنگارنگ به فضای اتاق ببخشند.

2-موکت کبریتی

موکت کبریتی از قدیمی ترین انواع موکت است که در بسیاری از خانه ها مورد استفاده قرار گرفته است. موکت کبریتی طرحی ساده دارد و اغلب فقط برای پوشاندن کف یک اتاق به ساده ترین و ارزان ترین شکل استفاده می شود.

3-موکت نایلونی

در کنار طرح ها و بافت های مختلف انواع موکت، جنس موکت نیز اهمیت بالایی دارد. نایلون یکی از پرکاربردترین جنس ها هنگام بافت موکت به شمار می رود. نایلون نرم، یکپارچه و مقاوم در برابر لکه و پوسیدگی است.

4-موکت اولفین

موکت های پلی پروپلین، که با نام موکت اولفین نیز شناخته می‌شوند، یکی از انواع موکت هاست که محبوبیت بالایی برای استفاده در محیط های اداری هستند. در حقیقت اولفین را یک موکت اداری می دانند که اخیرا در مصارف خانگی نیز جایگاه خوبی پیدا کرده است.

5-موکت پلی استر

موکت پلی استر یکی دیگر از انواع موکت است که ضد آلرژی محسوب می شود. علاوه بر این‌ها، از آنجایی که پلی استر از مواد بازیافتی تهیه می شود، این جنس موکت سازگار به محیط زیست است.

موکت پشمی

موکت پشمی از انواع موکت لوکس و گران قیمت محسوب می شود. پشم، جنسی طبیعی، مجلل، با ماندگاری طولانی است که نرم ترین جنس موکت موجود در بازار به شمار می رود.

6-موکت تافتینگ

موکت تافتینگ به انواع موکتی گفته می شود که پرزهای بلندی دارند و این روزها از محبوبیت بالایی برخوردار هستند چرا که ظاهری شیک تر و چشمگیرتر به فضای خانه می بخشند. موکت تافتینگ ها معمولا از جنس ۱۰۰ درصد پشم تهیه می شوند، در برخی مواقع ممکن است این درصد کمتر شده و ترکیبی از پشم و مواد مصنوعی دیگر نظیر نایلون باشد.

عمده فروشی موکت در کرج

ویژگی های بهترین موکت

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که بهترین موکت چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در این قسمت به چند مورد از ویژگی های بهترین موکت اشاره می کنیم.

  • کیفیت الیاف، مواد اولیه و بافت موکت بسیار مهم است.
  • موکت باید رنگ های جذاب و متنوع داشته باشد.
  • طرح و مدل روی موکت هم برای خانواده ها مهم است، این طرح باید زیبا و خاص باشد.
  • اگر موکت سبک باشد بهتر است، هم برای جابجا کردن و هم برای شست و شو.
  • ایرانی بودن موکت مهم است.
  • موکتی که برند باشد، برند بودن باعث اعتماد و خرید راحت تر می شود.

ارزان ترین موکت کدام است؟

موکت های ساده از ارزان ترین موکت های تولیدی در کارخانه ها می باشند. این موکت ها به دلیل راحت تر بودن و کم هزینه تر بودن فرآیند تولید، نسبت به موکت های دیگر ارزان تر هستند.

قیمت موکت های ساده بسته به انتخاب مشتری ها و مدل آن متفاوت است. موکت های نمدی و کبریتی از موکت های ساده و ارزان قیمت بازار هستند. این مدل ها از قدیم در خانه های ایرانی ها استفاده داشته اند.

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *