کاغذ دیواری گلشهر کرج

کاغذ دیواری گلشهر کرج

فروشگاه های کاغذ دیواری گلشهر کرج، کاغذ دیواری های خود را به هم صورت حضوری و هم به صورت آنلاین در اختیار مشتریان خود قرار می دهد . کاغذ دیواری فروشی های گلشهر دارای تنوع زیادی درکاغذ دیواری هستند.

اگر ساکن گلشهر کرج هستید و قصد خرید کاغذ دیواری را دارید، باید بدانید که از کدام فروشگاه ها کاغذ دیواری باکیفیت و با قیمت مناسب بخرید ؟

بازار رقابت در این حوزه هر روز گرم تر می شود. ما در این مقاله قصد داریم تا شما را فروشگاه های کاغذ دیواری گلشهر کرج که کاغذ دیواری هایی با قیمت مناسب و با کیفیت عرضه می کنند را به شما معرفی کنیم.

همچنین برای اطلاعات بیشتر در مورد عمده فروشی کاغذ دیواری در کرج می توانید روی لینک کلیک کنید.

لیست بهترین فروشگاه های کاغذ دیواری گلشهر کرج

در این قسمت لیست بهترین کاغذ دیواری فروشی ها در گلشهر کرج آورده شده است.

دکوراسیون پاسارگاد 02633513840

انبار پخش کاغذ دیواری و پوستر

رویال کابینت 02633551633

برای دستیابی به لیست فروشگاه های کاغذ دیواری محمدشهر کرج، روی لینک کلیک کنید و وارد صفحه مربوطه شوید.

راهنمای خرید کاغذ دیواری گلشهر کرج

امروزه کاغذ دیواری یکی از کالاهای ساختمانی است که در طراحی و دکوراسیون داخلی، بسیار مورد توجه قرار گرفته است. برای خرید کاغذ دیواری باید نکاتی را در نظر گرفت.

مانند این که چطور خرید کنید و از کجا خرید کنید که تا بهترین خرید را داشته باشید. بهتر است قبل از مراجعه به فروشگاه کاغذ دیواری در رابطه با اجناس ، طرح ها ، قیمت ها و نصب کاغذ دیواری  تحقیق کنید. سوال هایی که مطرح می شود این است که:

چه رنگی برای طراحی خانه در نظر دارید ؟

تصمیم دارید چه مقدار بودجه به نصب کاغذ دیواری اختصاص دهید؟

امروزه تنوع در جنس و طرح کاغذ دیواری ها بسیار فراتر از گذشته است.

به عنوان مثال کاغذ دیواری قابل شستشو که دارای موادی هستند که ممکن است برای همه مناسب نباشد. کاغذ دیواری های قابل شستشو یا ضدآب با پوششی به نام وینیل پوشانده شده اند که گاهی اوقات خاصیت حساسیت زایی دارند .

در این مواقع بهتر است کاغذ دیواری های با الیاف طبیعی خریداری کنید که مقاوم هستند و دوام بالایی دارند. بنابراین این نوع از کاغذ دیواری قیمت بالاتری نسبت به کاغذ دیواری های معمولی دارد.

کاغذ دیواری گلشهر کرج

در این جا به مواردی از تنوع کاغذ دیواری اشاره می کنیم:

کاغذ دیواری با الگو های افقی:

الگو های افقی باعث می شوند اتاق بزرگ تر به نظر برسد. از استفاده کاغذ دیواری با الگو های افقی در خانه های قدیمی که سقف و دیوار ها ممکن است کاملاً مربع و متوازن نباشند به طور جدی خودداری کنید.

کاغذ دیواری با الگو های عمودی:

الگو های عمودی باعث می شوند سقف اتاق بلند تر و گسترده تر به نظر برسد.

کاغذ دیواری با الگو های قطره ای:

الگوی قطره پیچیده ترین الگو کاغذ دیواری است زیرا به تراز مناسب دارای طرح هایی به صورت عمودی و افقی درهم است. اگر اتاق شما کاملاً مربع نباشد انتخاب کاغذ دیواری با الگو های قطره ای انتخاب خوبی است، اما برای یک مبتدی پروژه نصب آن دشوار است.

کاغذ دیواری گلشهر کرجقیمت کاغذ دیواری در گلشهر کرج

پارامترهای مختلفی بر روی قیمت کاغذ دیواری موثر است. این پارامترها عبارتند از طرح، برند تولیدی، ابعاد و … . بنابراین نمی توان برای این محصولات قیمت ثابت و دقیقی در نظر گرفت.

هر چه کاغذ دیواری طرح های شلوغ تری داشته باشند و کیفیت آن ها بالاتر باشد با قیمت بالاتری عرضه می شوند. همچنین ابعاد نیز در تعیین قیمت انواع طرح های کاغذ دیواری موثر است. هر چقدر که سایز این دیوارپوش ها بیشتر باشد مسلما هزینه خرید نیز افزایش می یابد.

جنس کاغذ دیواری

کاغذ دیواری‌ با جنس مرغوب‌تر و باکیفیت‌تر، قیمت بالاتری دارد.کاغذ دیواری‌ها از جنس‌های مختلفی مانند کاغذی، وینیل، نانوون، الیاف طبیعی و … تولید می‌شوند.

طرح و نقش کاغذ دیواری

کاغذ دیواری ها دارای طرح‌ها و نقش‌های متنوعی هستند. طرح‌های خاص و کمیاب، معمولاً قیمت بالاتری نسبت به طرح‌های ساده دارند.

برند کاغذ دیواری

هرچه برند کاغذ دیواری معتبر و شناخته‌شده تر باشد محصولات آن قیمت بالاتری دارد.

ابعاد کاغذ دیواری

هر رول کاغذ دیواری با ابعاد مشخصی (معمولاً ۱۰ متر طول و ۵۰ سانتی‌متر عرض) به فروش می‌رسد. مساحت فضایی که می‌خواهید کاغذ دیواری کنید، در تعداد رول‌های مورد نیاز و به تبع آن در قیمت نهایی تأثیرگذار خواهد بود.

ضمانت و خدمات پس از فروش

کاغذ دیواری‌ با ضمانت و خدمات پس از فروش معتبر، معمولاً قیمت بالاتری دارند.

کاغذ دیواری گلشهر کرج

راهنمای نصب کاغذ دیواری

اگر به دنبال تغییر فضای خود با ظاهری جدید هستید، نصب کاغذ دیواری روشی فوق العاده برای تغییر دکوراسیون هر اتاقی است. در این جا شما را با مراحل گام به گام نصب کاغذ دیواری آشنا می کنیم.

انتخاب کاغذ دیواری مناسب

قبل از شروع فرآیند نصب، انتخاب کاغذ دیواری مناسب برای فضای خود ضروری است. طرح رنگ، الگو و بافتی را در نظر بگیرید که به بهترین وجه مکمل دکوراسیون شماست.

آماده کردن دیوار

برای اطمینان از روند نصب صاف، با آماده کردن دیوارهای خود شروع کنید. هر گونه کاغذ دیواری موجود را بردارید و هر سوراخ یا شکافی را با ترکیب اسپکینگ پر کنید. دیوارها را سمباده بزنید تا سطحی صاف برای چسباندن کاغذ دیواری ایجاد کنید.

اندازه گیری و برش کاغذ دیواری

ارتفاع دیوارهای خود را اندازه بگیرید و چند سانتی متر اضافه کنید تا در بالا و پایین تراشیده شود. کاغذ دیواری را روی یک سطح صاف پهن کنید و با یک چاقوی تیز رول ها را به طول دلخواه ببرید.

 چسب کاغذ دیواری

هنگامی که رول های کاغذ دیواری را به اندازه برش دادید، وقت آن است که خمیر کاغذ دیواری را اعمال کنید. از یک غلتک رنگ برای اعمال یک لایه خمیر نازک و یکنواخت به پشت کاغذ دیواری استفاده کنید.

چسباندن کاغذ دیواری

اولین رول کاغذ دیواری را با دقت با لبه دیوار تراز کنید و از یک برس کاغذ دیواری برای صاف کردن حباب های هوا استفاده کنید. آویزان کردن رول های باقیمانده را ادامه دهید و مراقب باشید که در حین حرکت با الگو مطابقت داشته باشد.

برای ساکنین فردیس نیز مطلبی همراه با لیست فروشگاه های کاغذ دیواری در فردیس کرج تهیه شده است که با کلیک بر لینک مربوطه قابل دسترس می باشد.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *